El motiu d'aquest blog es mostrar el rostre ocult de l'estudiant, és a dir, el dia dia d'aquests fora de l'àmbit escolar (partits de futbol, festes universitàries,esdeveniments importants...)

Em centraré en els estudiants de la UAB que resideixen a la vila universitària.
Ja han arribat... les cabres boges vilatanes en acció!

dijous, 13 d’octubre del 2011

Una gran tasca

Universitat UAB:

Els membres de  l’Òrgan Coordinador de l’Alumnat  estan realitzant una gran tasca de difusió de la Festa de Comunicació datada per aquest dijous 20 de novembre.


Dins d’aquesta tasca, s’inclou la realització dels cartells. Sembla ser que van anar a contracorrent, ja que el mateix dia que el tenien que tenir elaborat, sembla ser que encara estaven acabant de decidir el disseny.

Hi va haver una primera idea en quant al disseny, però va haver de ser rebutjada, ja que tot i la creativitat i l’esforç que hi havia posat, no podien oblidar que la festa la finança la UAB i per tant, hi ha de constar diversos requisits, com el fet que el cartell hagi de ser en català, o en tot cas, en les dues llengües. A més a més, no pot promoure el consum d’alcohol més enllà de la cervesa o la sangria que la subministrarà la barra, ja que sinó l’ ETC no estava disposada a imprimir els cartells.  
 
L’equip de disseny, es va endinsar en la tasca, fins produir una tercera opció de disseny. Aquesta tampoc va ser acceptada, per molts estudiants, ja que segons ells, proporcionava un missatge massa clar sobre l’alcohol, i consideraven que havia de ser un cartell propagandístic de la festa. Tot i que es cert, que amb un cartell potenciant l’alcohol podien atreure gent, la finalitat de la festa, creien que era un acte massa a la desesperada.  Tot i així, seguia sent un model que la UAB no estaria disposada a finançar  i que els organitzadors de la festa podrien anular.


Com última opció, es va proposar un altre disseny. Es tractava aquest cop de dos cartells; un d’ells, no massa carregat i visualment que no fos tan atractiu proporcionant la programació de la festa, i un segon cartell amb una finalitat més publicitària de la festa.

Tot i les adversitats amb les que es van trobar, al final van aconseguir un resultat final. 



A més a més dels cartells, com a mitjans de difusió, també van decidir realitzar flyers  i crear una comissió per fer campanya, a socialmedia, facebook y twitter. En aquesta tasca, també ha col·laborat el programa Res a dir, mitjançant la seva xarxa social. 
 

També se’ls ha donat l’oportunitat de fer 100 xapes de forma gratuïta. Tenen de temps fins el mateix dia de la festa, per tant, aquest cop, compten amb temps per a realitzar el disseny. Pel cartell, comptaven amb una mida, DN4, però aquest cop per les xafes no en tenen cap establerta. Han pensat de reutilitzar el personatge del cartell i a sota d’aquest, posar el nom de la festa i la data, per tal que quedi com un record pels estudiants. Tot i que s’estan plantejant l’opció de vendre-les, per a obtenir algo de diners.


Tenien en ment, la realització de camisetes, per a vendre-les a la zona de la venta de tiquets, però al final, no les podran adquirir. Tot i així, han pensat dels col·laboradors de la festa, dur la samarreta de la facultat, i si algú estigues interessat en adquirir-la que pogués tenir la possibilitat de comprar-la.


Dijous, 13 de novembre de 2011
Ares Amat Torruella 
.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada